20.09.16

Konec?

Ahoj, vítejte u mého posledního článku na tomto blogu. Řekněme, že mám teď před sebou další etapu mého života a tento blog už není nic pro mě. Už mě to ani tolik nebavilo, neměla jsem chuť vymýšlet články apod. Vlastně mi ani nevyhovovalo, že tu mám tolik rubrik, že musím vymýšlet věci, které nechci atd. Moc se omlouvám všem čtenářům, kteří si mě oblíbili, ale myslím, že to takhle bude lepší, aspoň to tedy tak cítím.
Ještě než se rozloučím bych Vám sem chtěla dát odkaz mého nového blogu, tedy spíše deníčku, který bude opravdu jen o MNĚ. Žádné vedlejší věci. Takže pokud jste si rádi četli moje články ze života, myslím, že by se Vám můj nový blog mohl líbit. 
Takže se mějte hezky a já osobně doufám, že tohle je poslední článek, který ode mě čtete.

adresa nového blogu:

http://mysleepyplace.blogspot.cz/

:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy