19.07.16

Letní outfity


Ahoj, vítejte u dalšího článku. Dneska jsem se rozhodla vytvořit článek jen a jen o módě. Přesněji tedy o letních outfitech. A jak myslím to "od snídaně po večeři" ? Jednoduše. Jak jste se mohli dočíst v minulém článku, za 4 dny odlétám na dovolenou. No a jelikož začínám mít cestovní horečku, snažila jsem se najít nějaké téma, kde se na té "dovolené" pořádně vyřádím. Takže bych Vám tady chtěla ukázat hned několik outfitů, které se hodí od rána do večera, tedy od snídaně po večeři.


 Můžeme jít na to!

Začínám tedy snídaní. Nevím jak Vy, ale já na dovče vstávám většinou kolem sedmé hodiny ráno. Pomalu se vyklubu z postele a jdu do koupelny. V tuto chvíli nastává šok, tedy moment, kdy se uvidím v zrcadle. Poté se rozespale opláchnu a běžím za rodiči se slovy: Vstávejte, jste na dovolený! Tak se trochu hýbejte a jdeme jíst!
Řekla bych, že jsem ještě horší než každodenní budík na mobilu, haha. Pomalu dochází čas na to, vybrat si, co si na sebe obleču na snídani. Místo toho, abych se začala oblékat, sedím a civím do skříně plné oblečení s myšlenkami, že nemám co na sebe. Po prvním výhružném signálu mé mamky zjišťuji, že bych měla pohnout zadkem a připravit se. Tím pádem z vlastní zkušenosti volím jednoduchý outfit bez zbytečných doplňků.
Klasické bílé volné tílko, bílé pantofle (já bych pantofle nosila klidně pořád, miluji je!) a výrazné vzorované šortky s "pom-pomy", nevím, jak se tomu říká v češtině, haha.
Na hlavě si většinou vytvořím jednoduchý culík nebo něco, co ani sama neumím pojmenovat.
Mimochodem ano, obrázek jsem opravdu obkreslovala ve photoshopu, abych měla pocit, že je to můj výtvor, haha.


 Po vydatné snídani se dokutálím na pokoj a převléknu se do plavek. Většinou chodíme dopoledne k bazénu, ale dneska jsem se rozhodla pro druhou variantu, kvůli odpoledním outfitovým plánům, haha. Takže jdeme k moři. Nejradši mám tento styl plavek, protože když se opálíte, nevypadáte jako zebra, protože nemají ramínka. Určitě nezapomeňte na sluneční brýle, protože přece nechcete vypadat, jako kdyby jste právě kousli do citronu, když se koukáte proti sluníčku, haha. Plážové osušky si beru vždycky své, i když nám je hotel pokaždé nabízí. Mám ji totiž takovou krásně hebkou a leží se na ní, jak na nějakém kožíšku. Na nohy si beru vždycky nějaké klasické žabky. K těm bych Vám ráda doporučila jednu věc. Každý to asi ví, ale chtěla bych Vám to jen připomenout. Nikdy nenechávejte své boty na sluníčku, schovejte je do stínu. Věřte mi, že já na to docela často zapomínám a pak poznávám, jaké to je být chodidly v pekle, haha. Co se týče pekla, nezapomínejte se pořádně mazat opalovacím krémém. Určitě nechcete vypadat jako rajče. Na zábavu při opalování si s sebou většinou beru nějaké časopisy na čtení.

Po vodních radovánkách a všeobecně pohybu určitě všem vyhládne, takže se jde na oběd. Jelikož se ke konci na pláži jen opaluji, mám plavky suché. Takže jdu na pokoj, hodím přes sebe šaty, nasadím sandálky a běžím jíst. Mimochodem, tenhle typ šatů je jeden z mých oblíbených, protože se dá hrozně lehce kombinovat a nosit. Na obědy si většinou dávám lehká jídla, takže spíše nějakou zeleninu apod. Málem bych zapomněla na mojí radu, co se týče jídla. Pokud jezdíte do hotelů, kde máte zaplacené All Inclusive, tedy snídaně, obědy, večeře a snacky, zjistěte si předem, jak se řeknou v jiných jazycích věci / přísady / potraviny, které nejíte. Většinou je to u jídel napsané v cizích jazycích, tak abyste pak nebyli překvapeni, co vlastně jíte. To se stalo mé mamce v Maroku. Na večeři jsme uviděli věc, která vypadala podobně jako klasicky řízek, mamka si ho hodila na talíř a usedla ke stolu. S plnou chutí si uřízla velký kus a bez jakéhokoliv přemýšlení si ho strčila do pusy. Její výraz se náhle změnil a moje milá maminka začala barvou připomínat žábu. Vlastně jsme ani nakonec nepřišli na to, co to mamka ochutnala, ale upřímně bych to ani radši vědět nechtěla, haha.

Potom, co se nacpeme jdeme na pokoj a dáváme si zhruba 2 hodiny siestu, čas na odpočinek a relax. Rodiče většinou usnou a já jen tak ležím a poslouchám písničky. Po odpočinku se vydáváme na průzkum města. Na sebe bych si vzala klasické džínové šortky, ve kterých se cítím nejlépe, protože vím, že i když bude foukat vítr, nikdo neuvidí moje spodní prádlo, haha. Místo trička volím lehkou a vzdušnou košili, ve které mi nebude horko. Opět bychom neměli zapomenout na sluneční brýle. Další věc jsou boty. Je dobré mít na dovolené alespoň jedny jednoduché tenisky, kterými nic nezkazíte a navíc Vás i po dlouhém výšlapu nebudou bolet nohy. Pak už si jen vezmu nějakou kabelku a hodinky, které jsou pro mě nezbytnost, kvůli hlídání času. Mohla bych se totiž procházet hodiny a nedošlo by mi to, haha.

Po procházce městem se vracíme zpět na hotel a připravujeme se na večeři. Přímo na našem hotelu je nutnost mít na večeři formálnější oděv. Proto volím tyhle krásné modré šaty, které mají jednoduchý střih a nádhernou vlající sukni. Večeře je přesně ten čas, kdy si vzít šperky. Já jsem vybrala stříbrný náramek a decentní náhrdelník. Boty jsem zvolila klasické černé sandálky na podpadku. Abych byla upřímná, já bych se na nich asi zabila, ale to neměl nikdo vědět, haha.

Jako poslední outfit tohoto dne a vlastně i celého článku je tento. Spací outfit pro hodně lidí asi není důležitý, ale já chci vypadat hezky i v pyžamu. Co když bude přeba večer hořet? Haha, to jsou zase myšlenky. Jelikož jsem maniak na kaktusy, vybrala jsem tohleto nádherné pyžamo, které si mě úplně získalo a pokusím se ho sehnat. Bačkory jsou pro mě nutnost stejně jako škraboška na oči.

Spánek všeobecně miluji a jednoduše řečeno :
No a touto větou se s Vámi loučím. 
Jaké outfity nosíte na dovolené nejraději Vy? Máte nějakou letní historku? Podělte se. Jaký outfit se Vám líbil nejvíce?

Mějte se hezky.

info na závěr : Všechny malované obrázky jsem opravdu obkreslovala a upravovala já.

17 komentářů:

  1. jéé, tak si dovolenou užij :))
    mně se líbí ten první outfit a ten outfit do města, takový fakt letní :D
    jako já většinou na dovolený začínala plavkama a plavkama končila, pokud se nešlo někam, kde jsem si vzala šaty nebo kraťasy a konec :D

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní outfity. :) Strašně moc se mi líbí ty modré večerní šaty. ;) Užij si dovču. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc závidím, užívej)) A líbí se mi ten městský a ten ranní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
  4. Tíško závidím tú dovolenku. Mňa to čaká až v auguste, ale najradšej by som už ležala na pláži a spoznávala novú kultúru. Outfity sú krásne. :) A ďakujem sa návštevu na blogu. ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak si to tam taky užij :) Čas běží o prázdninách rychle :) A děkuju.

      Vymazat
  5. Jé, moc pěkné outfity - nejvíce mě asi zaujala 4 :) A dovču si užij!

    OdpovědětVymazat
  6. Pani, moc pekne:-) povedlo se ti to a urcite to muselo dat hodne prace. Dovolenou si poradne uzij!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, dalo to docela práce no, ale hlavní je, že se Vám to líbí :)

      Vymazat
  7. První u mně vede asi nejvíc :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V jednoduchosti je krása :)
      Děkuju za komentář.

      Vymazat
  8. Nejvíce se mi líbí ty tričkové šaty. Mám jich hromady, ale pruhované ne. A to mám pruhy ze všech vzorů nejraději :). Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty šaty u mě asi vedou, když nevim co si vzít na sebe, vezmu si je. Děkuju za komentář :)

      Vymazat
  9. Ty modré šatičky jsou úžasné a ta hnědá kabelka se mi taky líbí,moc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy